tisdag 15 december 2015

Mensanen Rekommenderar-Böcker

Jag har lagt till en ny liten flik på bloggen (upptill under bannern) som heter Mensanen rekommenderar - böcker. Där kommer jag lägga upp böcker som jag gillar inom olika ämnesområden. Hitintills är det Populärvetenskap, Skönlitteratur och militärhistoria. Jag kommer även lägga dit barnböcker så småningom.

Då bloggens läsare naturligtvis är minst normalbegåvade kommer säkert en del av dem falla er i smaken. Jag tar gärna emot tips från läsarna på böcker jag bör plöja (inte vad skit som helst utan endast de riktiga pärlorna kommer få vara med).

Sidan kommer fyllas på allteftersom.

För den extremt late (du vet vem jag menar) finns det en länk till den nya fliken här 



The Simpsons and Their Mathematical Secrets

1 kommentar:

  1. Kan du garantera att den är bättre än Lancelot Högbens
    Matematics For The Million
    Min i svensk översättning 1956.

    SvaraRadera